Ce este Millésime?

Revista Millésime este o publicație trimestriala cu distribuție națională și site-ul Millésime .ro. Revista se adresează tuturor celor care îndrăgesc vinul și bunul gust. Revista noastră este una de lifestyle și vizează nu doar consumatorii avizați ori cei deja implicați în industria vinului, ci și pe cei care abia acum descoperă magia vinului. Din acest motiv articolele sunt redactate într-o manieră atractivă cu un limbaj accesibil și cu informații pentru toate palierele de cunoștințe.

 

Revista exista online, în format electronic, dar și tipărită. În versiunea print are 80 de pagini şi este publicată în condiţii grafice de excepţie, conţine interviuri cu personalităţi din lumea vinului, reportaje despre crame din ţară şi străinătate precum şi reportaje de călătorie ori cele mai noi ştiri din domeniu. Punctul forte al revistei este cursul de cultura şi civilizaţia vinului care este detaşabil şi poate fi colecţionat separat. De altfel întregul concept al revistei a fost astfel conceput încât să fie un obiect de colecţie. Informaţiile nu sunt perisabile, de aceea mulţi dintre cei care abia acum descoperă revista noastră comandă şi numerele din urmă.

 

Unde se găsește revista Millésime?

 

Revista este distribuita prin cluburile de vinuri din tara, magazinele de vinuri, marile librarii, hoteluri si restaurante partenere şi desigur la sediul nostru din Oradea precum şi prin abonamente. Lista completă a locațiilor partenere poate fi găsită aici.

Tirajul este de 2000 de exemplare, iar preţul unei reviste este de 29 lei. Reviste sunt distribuite în rândul membrilor clubului Rotary şi al celor mai importante asociaţii profesionale din România, precum şi la agenţiile de media, PR şi publicitate, în plus revista are deja peste 100 de abonaţi pe o perioadă de doi ani. Promovarea revistei de cultura şi civilizaţiei vinului o facem şi prin intermediul site-ului nostru Millésime .ro (peste 1000 de abonaţi la newsletter) şi prin intermediul conturilor noastre de Facebook, Twitter, Instagram, Google plus şi Linkedin.

 

Cine citește revista Millésime?

Conform rezultatelor măsurate între ianuarie – aprilie 2012, ponderea cititorilor de sex masculin este de 57,3 %, iar a celor de sex feminin de 42,7 %. Dintre aceştia 69,7% spun că sunt factorul decizional în gospodăria în care locuiesc, 97 % dintre cei care au răspuns la întrebări sunt persoane active cu venituri peste salariul mediu pe economie. În proporţie de 89,2% sunt persoane cu studii superioare, iar 17,8 % au şi studii post universitare.

 

Cei care cumpără revista Millésime spun că mai cumpără şi următoarele reviste: Vinul. ro, DoR, Revista Ferma, GQ şi Foreign Policy. În paginile revistei există mai multe tipuri de promovare: de la convenţionalele machete, advertoriale, insert pliante ori insert produse la secţiunea shopping. Pentru mai multe pagini contractate ori mai multe apariţii putem negocia discounturi şi bonusuri substanţiale.

 

 

De ce să fac publicitate în revista Millésime?

Revista Millésime  este un produs premium care se adresează unei anumite categorii de public care este interesata si achiziționează produse si servicii din aceeași categorie. Din acest motiv dar si pentru a va asocia cu un brand astfel poziționat credem ca orice companie promovata in paginile revistei sau pe site va beneficia de un plus de imagine.

Chiar daca azi revistele tipărite nu mai sunt atât de atractive pentru campanii si promovare trebuie sa rețineți ca cei care cumpăra reviste respective citesc revistele tipărite sunt un public aparte si deja acest lucru face diferența. In plus ar mai fi si următoarele:

  1. Revistele și reclamele din reviste beneficiază de atenția nedistribuită a cititorului.
  2. Cititorii revistelor print acumulează informația mult mai rapid și pentru o mai lungă perioadă de timp.
  3. Reclama din reviste este foarte bine targetată
  4. Reclama din reviste este relevantă și neintrusivă
  5. Revistele print au mai mare credibilitate
  6. Reclamele in reviste aduc trafic din căutări și trafic direct pe paginile companiilor
  7. Reclamele din print joacă un rol important în decizia de cumpărare
  8. Reclamele din revistele tipărite sunt considerate conținut de calitate

Revista Millésime  nu este doar informație din lumea vinului, este o experiență senzorială. Răsfoirea revistei, mirosul de tipar si concentrarea nedistribuită sunt principalele noastre argumente.

Ca sa aveți o mai bună idee despre cum arată varianta tipărită puteți vedea aici numărul 3 al revistei si numărul 4. Pentru exemplare tipărite vă rugam contactați departamentul de vânzări.

 

De ce sa fac reclama pe Millésime .ro?

Millésime .ro este un portal, mereu actualizat cu informații din lumea vinului si nu numai. Site-ul este intens promovat si pe conturile noastre de pe rețelele sociale, dar si prin partenerii noștri. Campaniile de bannere, advertoriale sau alte proiecte speciale pot si publicate rapid pe site si diseminate cu ușurință. În curând va fi disponibila si versiunea in limba engleza a site-ului astfel ca vom începe sa îl promovăm și la nivel internațional, ceea ce da o mai mare expunere companiei dumneavoastră.

Cum vă puteți promova în revistă sau pe Millésime .ro?

 

Modalitățile de promovare sunt multiple. De la clasicele machete in print sau bannere, la advertoriale, insert pliante, promo – code-uri sau altele. Designul si redactarea acestor materiale poate fi făcută si de către echipa noastră.

Pentru mai multe informații sau întrebări nu ezitați să ne contactați Str. Roman Ciorogariu nr. 49, Oradea, Judeţul Bihor, Cod Postal: 410009, România office@Millésime .ro Tel: 0359436038, 0721538466 sau luați direct legătura cu directorul nostru de vânzări: Liana Csepei – liana.csepei@Millésime .ro, telefon:  0723 188 008